top of page

Gimtadienis

Šiandien LIETUVIŠKŲ BIBLIOTEKĖLIŲ GIMTADIENIS, o dovaną gavau jau vakar. Jolanta Labuckaitė atsiuntė nuotrauką ir laiškelį:

'Vilniuje, stoties rajone yra seniausia miesto suaugusiųjų gimnazija. Na, o aš esu literatūros mokytoja, visaip besistengianti motyvuoti, kad mokiniai skaitytų. Kartą, Kalvarijų gatvėje, kur gyvenu, pamačiau prie Šatrijos vaikų klubo "kažkokią didelę lesyklėlę". Kurį laiką stebėjau iš tolo, o paskiau ryžausi pasmalsauti. Mano nustebimas buvo didelis: ten knygų bibliotekėlė, visada yra knygų. Tada ėmė kirbėti mintis, kad mano mokykla galėtų tokią bibliotekėlę pasiūlyti V. Šopeno gatvės bendruomenei, mūsų mokiniams. Pasidalijau idėja su dailės mokytoja, ūkvedžio paprašiau, ar galėtų sukalti , na, tokią šuns būdelę, o jis sako - gražiau inkilą... Veiksmas įvyko per dvi valandas. Per kitas dvi - dailės mokytoja Jurga Jackevičiūtė su mokiniais namelį knygoms apipuošė, o šiandien pritvirtinome prie gimnazijos sienos ir atidarėme. Aš turiu daug perskaitytų knygų, man norisi jomis dalintis, manau, kitiems irgi toks poreikis pribręs... O Jus radau pasiguglinusi. Šiandien mokiniams rodžiau yuotūbinį filmuką su Jūsų pristatymu. Štai tokia istorija. Mokiniai pritarė. Džiaugiuosi."

Tai ir toliau džiaukimės, skaitykime, statykime, dalinkimės ir tikėkime! Kviečiu visus šiandien lankyti bibliotekėlės, dalintis knygomis ir jas skaityti. Ar tyliai, ar garsiai kitiems. Su gimtadieniu visus!

Milda

Featured Review
Tag Cloud
bottom of page